12 Şubat 2010 Cuma

İyi ki doğdun

Biz farklıyız. O esmer mesela, ben beyaz tenliyim. O kıvırcık saçlı, benimkiler düz. O dalgın , ben dikkatli. O özgür ruhlu, maceracı, ben ana kuzusu. O isyankar, ben sabırlı. O mücadeleci, ben kabullenici.


Biz aynıyız. Genetiğimiz aynı. Boyumuz aynı. Huyumuz suyumuz aynı.Aynı evin içinde, aynı mutlulukları aynı üzüntüleri yaşayarak büyüdük. Aynı küçük şeyler bizi mutlu ederken, aynı küçük şeylere kırılırız.


Hayatımın her anını bilen iki kişiden biridir o. Bana hediye edilmiş hayat yoldaşı. Küçük annemdir. Kollar korur, bazen o kadar ki canımı sıkar :)))) Ama bilirim sever beni. Ben de onu severim. Çok hem de...
Bugün ablamın, bengüsücüğümün doğumgünü. Biliyorum ki blogu okumuyor. Okuyormuş gibi yapıyor ama okumuyor. Olsun. Yine de kutlayalım buralarda 40 gün 40 gece. İyi ki doğmuş, iyi ki bana yoldaş olmuş.

Hayatı hep mutlu geçsin dilerim. Benim yanıbaşımda...




1 yorum:

  1. benimki de okumuyor, boşver daha iyi:))))

    ben de bu fırsat kutlayayım dogumgünüsünü:) mutlu seneler ve nice mutlu yaşlara:)))

    öptüm yanacıklarınızdan:)

    YanıtlaSil