22 Aralık 2009 Salı

Tatil ve Misafir

Dönem bitti. Nasıl geçtiğini anlamadım desem Yaşam beni doğrar. Biraz çok şikayet etmiş olabilirim. Ama bitti. Zaten bir tane kredilik dersim vardı. Onun da sınavı take home idi. Verdim gitti vallahi umarım geçerim. Yaşam'ın geçme kalma konusundaki son derece isabetli yorumunu da aktarmadan geçemeyeceğim:

"Okula 100.000 Dolar veriyorsunuz, geçirmeyip ne yapacaklar" :))))

Tatil için gezi planı yapmadık. Daha doğrusu ben Türkiye'ye gideceğim 15 gün o yüzden kalan günlerde ikimiz de evde oturuyoruz :))

Ama misafirlerimiz var. Hülya, Onur, Emre ve Bıcırık Paşaoğulları bizi ziyarete geliyorlar. Emre müze gezip kültürünü arttırırken biz de Hülyacığımla uzun bir catch up yapacağız. Emre'ye bir de sürprimiz var. Cumartesi yağan kar henüz yerden kalkmadı. Bu da demek oluyor kiEmre ve ben kar topu oynayıp kardan adam yapacağız :)))

Bir misafir daha. Okuldan arkadaşım Yasemin Türkiye'ye giderken kedisi Monty ya da Mantıyı bize bıraktı. Kedicik ilk defa başka evde kalıyormuş. Çok akıllı ve kişilik sahibi bir kedi. Ama dün çok zorlandı. Gece 4'e kadar ağladı, sanırım terk edildim sanıyor :(((

Ya alışacak artık ya da evine götüreceğim onu. Orada bakacağım :)))

2 yorum:

  1. tepikle bi daha ağlarsa...

    YanıtlaSil
  2. hahahhahah, the most popular mı oldum??? senin gözünde sanırım:)
    mucks:)

    YanıtlaSil