31 Aralık 2009 Perşembe

Yılbaşı Yılsonu Vs Vs.

Çocukluğumdan beri öyle çılgınlar gibi eğlendiğim bir yılbaşı olmadı. Mutlaka eğleneceğim, eğlenmek zorundayım konulu kişisel zorlamalar bir sonuç vermeyince uzun zamandır saldım çayıra. Annemin pişirdiği güzel yemekler eşliğinde izlenen televizyon programları ve saat 11 gibi uykuya geçiş şeklinde girdim son 4-5 senedir yeni yıla. Bir beklentim yok anlayacağınız.

Burada içim burkuldu. Çevrede birlikte kutlayacak pek arkadaş yok. Ben hastayım. Yaşam da yanıbaşımda. Annem de evde tek başına. Keşke Hülyalar gitmeseydi de birlikte girseydik yeni yıla...

Geçen yıl İhsan Amcamı ve eniştemi kaybettik. Hayat devam etti. Evlendik, mastera geldik. Bize güzel şeyler de getirdi 2009.

Kendimize güzel bir sofra kurup film izleyerek gireceğiz yeni yıla. Ailemiz, sevdiklerimiz, dostlarımız sağlıklı, iyi ve mutlu olsun. Bu son ayrılık olsun. Ömür boyu yılbaşlarımız birlikte geçsin. Bunlar benim dualarım.

Mutlu bir yıl, mutlu yıllar olsun :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder