6 Ağustos 2010 Cuma

Bir Yil Once...Omur boyu

Bugun evlilik yildonumumuz. Birinci yildonumumuz. Bir yil devirdik ayni evde...Dun gece guncelleyecektim blogu. Yazdim...sildim...yetmedi kelimeler anlatmaya hislerimi...Sabahtan da yazdim...sildim...yazdim...sildim...

Sonra Yasam'in yazdiklarini gordum feysbukta. Oyle abartisiz, sasasiz ama oyle etkiliydi ki oradaki birkac cumle. Hem o evliligin bir tarafi da ben degil miyim? Ayni seyler degil mi dusunduklerim, hissettiklerim? Hirsizlik sayilmaz o zaman asagidaki alinti :)))

"Bir yil oldu..Ahanda bugun evlendiydik gecen yil...Ne de iyi etmisiz...Ama daha yolun basindayiz, iki olcek, uc, dort...Eller titreyecek, saclar dokulcek, gobekler sarkacak, sonra cocuklar neyin...Yaslancaz daha birlikte...Belki de guzel, ozgur, aydinlik, esit, kardes bir memlekete bile uyanicaz birlikte...Ne guzel..."

Seninle iyi ki evlenmisim Yasam ;)))) Nice senelere :)))


3 yorum:

  1. peh, kopyacı seni:pP

    mutlu senelere canım, allah bir yastıkta, hep mutlu, hep aşık, hep sevgi dolu yaşatsın:)

    mucks

    YanıtlaSil
  2. Memleket kısmı dışındaki diğer tüm şeyler olası sanki :) nice güzel, huzurlu happy hourlu yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil