6 Temmuz 2010 Salı

Degis Ton Ton

Buradaki hayat degisiyor hizla. Once biricik arkadasim, kiymetli velim, hepimizin hamisi Sedat yurda intikal etti. Mezun oldu ve ayni hizla gozden kayboldu. Asli'ya kavustu tamam ama kolumuz kanadimiz da kirildi.

Yasam da donuyor artik. Hem sikildi bir senedir burada issizlikten hem de artik sorumluluklarini bilen bir aile babasi olarak bize bir ev kurmasi gerekiyor. 6 Eylul'e bilet aldik. Hepten boynum bukuldu. Annemi kandirmaya calisiyorum, gelsin diye ama pek orali olmuyor. Bekar hayatima geri donuyorum ozetle. Alemlere akacagim ben de DC'nin altini ustune getirecegim. Gerci alti ustu burokrasi bu kentin ama olsun ;)

1 yorum:

  1. Bilgecim yasamin tamamen donecegini bilmiyordum. Kolayliklar ve sabir diliyorum sana. Benim bildigim muzaffer teyze dayanamaz atlayip gelir yanina, merak etme sen :) Bu arada daha once yorum yapmamam okumadigim anlamina gelmiyor, faizeye kizdigin gibi kizma bana tamam mi? :)

    Ozge

    YanıtlaSil