8 Temmuz 2010 Perşembe

House Invaders

Aksam yuruyuse ciktik. Benim kafam karma karisik zaten, arastirma yapiyorum nasil bitecek ne yazilacak filan diyerekten. Asansore bindik, bizimle birlikte bir amca daha bindi. O dorduncu kata basti biz sekizinci. Amca dorduncu katta indi, asansorun kapisi kapandi; yukari ciktik, kapi acildi ve biz indik. Evimizin kapisina geldik ama anahtar acmiyor. Zorla zorla acilmadi. O sirada kafami kaldirmamla birlikte 709 numarayi gormem bir oldu. Asagi kattaki evin kapisini zorluyorduk. Yanlis katta inmisiz.

Nasil kactik anlatamam, arkamiza bile bakmadan...

6 yorum:

  1. Ban zaten önümdeki yemeği çalmandan da anlamıştım senin içinde birşeyler olduğunu!:)

    YanıtlaSil
  2. bizim kapı da bi akşam çalındı, baktım tanımadığım bi adam ama ne var acaba diye açtım. adam yüzüme bile bakmadan ayakkabılarını çıkardı, hayırdır demesem içeri girecek. artık evinin kapısını açana ne kadar saygısı varsa.. bu da benim bi anımdı işte..

    YanıtlaSil
  3. Kendime not: Bi adamla ayni sofraya oturmadan ne kadar kindarmis bir sor.:) Yoksa bir lokmanin hesabini 3 yil veremeyebiliyor insan

    ULku'ye not: Oha odum kopardi ben olsaydim. Amca bi de kararliymis eve girmeye. Kisin da bizim evin kapisini yan komsu zorlamisti :))) Otel duzeni apartmanda normal sanirim bu tur seyler...

    YanıtlaSil
  4. ahahah al birini vur ötekine:))))

    ülkü'cüm yaa, tanrı misafiridir diye yemek falan verseydin adama:))) ay çok güldüm yaaa, ahahhaha:)))
    hayırdır??

    YanıtlaSil
  5. bilge'ye not: adamı aç bırakırken iki defa düşün. ya da o kadar yiyen bir insansan kilo al, anlayalım durumu, yoksa iki lokma alıp çekileceksin sanıyor insan!

    YanıtlaSil
  6. Selim'e not: Kardesim ben gelmeye sen zaten iki kuzu devirmistin duyan da gercekten aciyacak yavvv.

    YanıtlaSil