21 Temmuz 2010 Çarşamba

Selen'e Ithafen

Selen'le nihayet pazartesi gorustuk. Kendisi Mart'tan beri alisveris icin gerilip gerilip Temmuz'da ipinden bosandigi icin pazartesi outlette gecti. Muhabbetler de "bunun kucuk bedeni var miymis bi baksana", "siparis vardi Nike'a gidelim", "bu gozluk guzel mi" ekseninde dondu durdu tabi. Pazartesi bizde kalmasi planlaniyordu ama Ayse'yi birakamadi. Kiskansam da sesimi cikaramadim cunku Ayse cok tatli bir insan. Selen gittikten sonra kesin bir kahve iceriz. Ne kahvesi arkadas da oluruz :))) Hem onemli yerlerde tanidiklari var!!!!!!

Sali sabahi Selen'im bize geldi hemi de valizleriyle. Valizlerle gelmesi onemli cunku bu bizde kalacak demek. Gunun bomba sorusu da annemden geldi: Nerede yatiracaksin Selen'i? Halbuki 3 misafir odali 5 katli konagin bir katini ayirdimdi bile ben Selen'e :))) Neyse her nazik misafir gibi Selen de evimizin ferhaligindan bahsederek bizi mutlu etti :))) Dun gezdik tozduk, O yazmis zaten bulun blogunu okuyun. Deginmeyen gecmeyecegim bir husus DC'de Selen'in yanindan ayrilmayacaksiniz cunku birileri kolundan cekerek yaninizdan uzaklastirabilir. Baktim dun aksam Ozgur Bey ve Ozge Hanim kasla goz arasi bize gel biz de kal deyiverdiler. Kimsenin gozunun yasina bakmadim cektim getirdim eve.

Bugun de mahallemizi taniyalim kapsaminda dolastik biraz. Saat dortte de LA'ye gitmek uzere yola cikacak.

Simdiden donuste Selen'i kimseye kaptirmamanin yollarini arastiriyorum. Carsamba yine DC'ye geliyor da :)))

Ozlemisim beee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder