6 Temmuz 2010 Salı

Yeni Kayit- Bir kacagi takdimimdir




Bir suredir yokum. Aslinda varim ama bloga yazacak kadar yokum. Canim istemedi iste her neyse. DC'de yaz konulu bir baslik da acmak istemedim. Cunku yazacagim seyler, sicak ve nemli, yapis yapis. Sadece bir not: Eger ana malzemeniz seramik ise acik mekan kapali mekan sicaklik farkindan catlamaniz isten bile degil...
Yine de bu sicakta yapilacak guzel seyler de var. Mesela mohum sanat eserlerinin sergilendigi Sculpture Garden'da cuma aksamlari ucretsiz caz konserine gidebilirsiniz. Biz yaptik, aldik ortumuzu, peynirimizi, meyvemizi, oradan da bir surahi sangria, yayildik cimlere :))) Baslangicta bombos olan alan bir sure sonra nefes alinmaz hale geliyor gerci. Insanlar gelip burnunuzun dibine ortu serip, sirtini size dayamaktan cekinmiyor. O zaman kalkma vakti de gelmis oluyor. Resimler bu konserlerden ...
Gecen haftasonu da Gipsy Kings dinledik mesela yine piknik sofrasi esliginde ve cimler ustunde. Birkac sarkiya kulak asinaligimiz vardi ama Bamboleo baslayinca tabi yerimizde durmadik. Eger calmalasalardi paramizi geri isteyecektik.

Bu arada kira sozlesmemizi de yenilemis bulunuyoruz. Ben bu binaya iyice sinir olsam da, artik hayatta oturmam burada desem de, iki himbil olarak baktik biz ev bulamayacagiz, evin sozlesmesini binbir tantana ile yeniledik. Sanki studyo daire degil, Bogaz manzalari Rezidans kiraliyor bu dangalaklar. Neyse sonucta bir yil daha mekanimiz River House :)))

1 yorum:

  1. ilk resme bayıldım bittim bilgecim. çok şey anlatıyor bana. çok huzurlu, rahat, biraz muzip.. inşallah gerçekten öylesindir. ve hep öyle olursun.

    YanıtlaSil