8 Kasım 2009 Pazar

DC'de Sosyal Hayat

Annem hala haline acısa da evimizi yaşanır!!!! hale getirdik. En azından asgari düzeyde mobilya sahibiyiz. Evi dayayıp döşeyince sosyal hayatımıza önem verir olduk. Son iki haftadır haftasonlarımız epey renkli geçiyor.

Geçen hafta cumartesi efendim mübarek cadılar bayramını eda ettik. Önce Hülyalar ve Alperlerle bayramlaştık, eski bayramları andık :)))) Sonra, benim ilk cadılar bayramım olması vesilesiyle bu işlerden hazzetmeyen pek sevkili beyim sokaklara çıkmaya razı oldu. Fotoğraf çekeriz deyince gözlemci sıfatıyla geldi diyebiliriz. Hedefimiz gençliğin akın ettiği Georgetown M Street idi. Henüz metrodayken bizi renkli bir gecenin beklediğini anladık, zira ortalıkta bir adet ev yapımı kola kutusu, bir adet sarmaşık, noel baba ve sevgilisi kedi kadın (fantastik bir geceleri oldu bence) dolanıyordu. Foggy Bottom istasyonunda indik. Önümüzdeki vampir, fred çakmaktaş, grinch, korsan ve marliyn monroe'yu izleyerek M street'e ulaştık. Orada nazik ev sahiplerimiz Aslı ve Sedat ile buluştuk sonra da bir yerlerde eğlenceye katıldık. Biz geceye cadılar bayramını gözlemleyen türk karı-koca kostümü ile katıldığımızdan bir kostüm yarışması filan kazanamadık tabi. Sedat göbekli batman, Aslı da kedi kostümüyle oldukça şıktı:))))








Gece 11.30 gibi de işkembeci niyetine five guys'a gittik beyimlen hamburger yedik :))) Gözlemlerime gelince:


1. Bu gavurlar cadılar bayramında ipten kazıktan kopuyor. M Street'te karşıdan karşıya geçmek için bile sıra bekledik yavvv. İğne atsan birinin kostmüne saplanıyordu yani. (Kötü esprilerin sorumlusu hep Yaşam. üzüm üzüme baktı netice budur)

2. Kadınlar hiç akıllanmayacak. Erkekler ne güzel şoparlaşıp türlü türlü kılığa girmişken hatunların %60'ının üzerinde fırfırlı etekli, file çoraplı Fransız seksi hizmetçi kostümü vardı. Feministler boşuna çabalıyor kardeşimmm... Ana babaların dişinden tırnağından arttırıp okutmak için başka şehre gönderdikleri, tarla satıp finanse ettiği bebeleri böyle görmek de içimi ayrıca burktu. Ne olacak bu memleketin hali???

3. Gecenin sonlarına doğru herkeste geceyi boş geçirmeyimcilik gibi bir kaygı boş göstermiş olacak ki her köşe başında bir telefon alışverişi, bir koklaşma hadidesi vardı. Ahhhh ahhh ana babaları da okula gönderdik biliyorlar bunları.

4. 11'den sonra gece kulüpleri Bodrum'a kök söktürüyor. Rezillik anlamında. Bu arada kendim kadar yaşlı kafalı bir koca bulduğum için de çok gurur duyuyorum. Gece boyunca gençlerin haline "cık cık" layıp durduk.
5. Elimizi sallasak Türk'e çarptı o akşam. Ne çok Türk var bu şehirde yavvvvv. Ya da Türkler pek hevesli bööle işlere...

6. Yaptığım yorumlardan anlaşılacağı üzere yaşlanmışım. Benden geçmiş bu işler. Bu yaştan sonra anca çocuklarımı giydirir, şeker toplamaya götürüm ben mübarek cadılar bayramında :))))

Pazar günü de bu şehrin en naif insanı, büyük hoca Salih Fendoğlu ile buluştuk. Dupont Circle'da brunch yaptık. Levantes isimli orta doğudan ortaya karışık yemekler yapan bir yere gittik. Açık büfeleri Türkiye'dekilerin yanında epey fakir, fiyatları da o çeşide göre yüksekti. Ama Salih'le sohbet çok eğlenceliydi. Kahve falı bile baktık :)))

Bu haftasonu da yine oldukça hareketli geçti. Yaşam'ın uzun süredir buradaki arkideşlere sözü vardı pide yapmak üzere. Cumartesi bu vesile ile Aslı-Sedat, Özlem-Mustafa ve İlker'i ağırladık. İlker kanat istemişti bi de onu pişirdik. Bi de benim adana köftemin kalanını çıkardık yaptık. Yanına da kıymalı kaşarlı ve ıspanaklı tavuklu pideler yaptık. Aslı ile Sedat bize ev hediyesi getirmişler, Özlemler de cheesecake getirmiş. Yedik, içtik, tabu oynadık.



Bu kadar adamı ağırlamak kolay değil tabi. Yatağı kanepeye çevirdik efem. Gayet başarılı olduk :))))
Bugün de (geçtiğimiz pazar aslında :)))) benim sınıf arkadaşlarımla yemekteydik. Kimse bu işlerle uğraşmadığından organizasyon yine bana kaldı ama bu sefer Prof. Ueland işi üstlendi, çünkü benim restoran arayıp bizim yanımızda şu kadar çocuk olacak onlara indirim yapın konulu bir pazarlık yapmam biraz zor olabilirdi. Ama işin içine hocaları katmanın da şöyle bir getirisi oldu: ders aldığımız hocaların hepsi yemeğe geldi. Biz sınıf olarak toplanalım derken iş biraz masalarda hukuk dersine döndü :))) Yaşam biraz sıkılsa da genel olarak eğlenceli bir gündü bence.

Masadakiler arkadaşlarım ve hocalarım. Küçük bir dedikodu: arkada karşılıklı oturan amcalar ne tatlı bir çift değil mi? :)))) Anladınız siz onu :)))

4 yorum:

  1. evet evet senin kesin için geçmiş... aah ben de çok istedim cadılar bayramı yapmayı ama bende de içi geçmiş bi misafir vardı, mecburen ona uyduk:(
    hemen evcimen ve çocuğumu giydirir şeker toplamaya çıkarırım notun gözümden kaçmadı, bilahare ifadeni almayı planlıyorum!!!
    bu arada fotoda yanında oturan çekik hatun hamile mi?

    YanıtlaSil
  2. allahım bu yorum koyma olayına ne yaptın sen??? resmen sınavdan geçiyorum her sefer. yok isim gir yok abone ol yok pass gir!!! bu ne beeaaaaa!!!
    ahanda simdi bunu da gondermek için hendek atlayacaz!!!

    YanıtlaSil
  3. neeaaaaa ben bir şey yapmadım ayol. Düzeltirim hemen

    YanıtlaSil
  4. Arkadasim su pideli resimleri yok eder misiniz lutfen, ya da basindan uyarin yahu, dikkat pide resmi vardir diye...
    olmuyor...
    zaten daha biz yiyemeden baskalarina ikram moduna gecilmis, cok yazik!

    YanıtlaSil