13 Kasım 2009 Cuma

Mimlendim

Ahhh Hülya herkes senin gibi kitap kurdu mu?

Soru 1: Okumakta oldugunuz son kitap ve konusu: En son Cane River'ı okuyorum. Lalita Tademy'den. Afrikalı Amerikalı köle bir ailenin üç nesil kadınlarını anlatıyor. Kadınların efendi beyazlar tarafından hamile bırakılmalarını ne kadar doğal kabullendiğini, ailelerini bir arada tutmak ve özgürleşmek için ne kadar çaba harcadıklarını anlatıyor roman. Bir nevi "Kökler". Hadi itiraf edeyim bu roman benim ödevim :)))) ama yine de severek okuyorum :)))

Soru 2: En son aldiginiz kitap: Cane River :)))

Soru 3: Bir turlu bitiremediginiz, bitirseniz de size illallah ettiren kitaplar: İlallah ettiren demeyelim edebiyat dünyasına saygısız etmek istemem ama bir türlü Tutunamayanlar'ı bitiremedim ben. Her seferinde bir gazla başlıyorum ama bitmiyor meret. Bir de Orhan Pamuk'tan Kar. Bir de Albert Camus'tan Yabancı. Sanırım sabıkalıyım bu konuda.

Soru 4: Bir sonraki okumayi planladiginiz kitap: George Perec -Yaşam Kullanma Kılavuzu. Taaa Türkiye'den getirdik okuyalım işe yarasın. Gerçi bu aralar bilgisayar ayağı olarak da işe yarıyor kendisi :)))

Soru 5: En sevdiginiz kitaplar: Murathan Mungan Yüksek Topuklar. Ben Murathan Mungan'ın okuduğum bütün kitaplarını seviyorum, dili ve üslubu çok samimi geliyor. Elif Şafak Aşk son favorim. Ama en çok Tom Sawyer'in Maceraları'nı severim. :))) Hala....

Bitti... daha çok konuşmak isterdim kitaplar hakkında ama kitap kurtluğum Hazine'ye girdikten sonra beni terk etti.

Bilge

6 yorum:

  1. halima bırakmak ne demek:DDDDD

    yaşam kullanma klavuzu beyinle beraber mi geldi?

    ay ne şekersin, beni the most popular public diary diye mi tagledin:))) seviyom kız seni...

    YanıtlaSil
  2. o kitabın bi de çinli versiyonu vardı, çinli amerikalı değil ama, çinin 2 geçiş dönemini yaşayan 3 nesil kadının hikayesi.. öyle bi şey de vardı... aslında sana mail attığımı söylemek için yazıyorum bunları :p

    YanıtlaSil
  3. kitap okuyup mail atacağına gmat çalışsana sen!!!
    imza eski müdür:D

    YanıtlaSil
  4. uleyn benim fark edip değiştirmem saniyelerimi aldı ne arada okudun da dalga geçtin.

    YanıtlaSil
  5. pardon da bunlar ortaokul sonunda kalbimiz kadar temiz sayfalara yazdırdığımız anketlere benzemiş...boşver okuma bilge, zaten okucan da profesör mü olcan başımıza :))
    bu arada tutunamayanları bitirememen olmamış be yaf :)

    YanıtlaSil
  6. ayrıca benim onca blogum hiç mi ilham vermedi len hayırsız bilge...

    YanıtlaSil